April 27, 2024

NAJBOLJI

……..SNOOKER KLUB U HRVATSKOJ……

Osvrt na tek završeni GOINFO SNOOKER ZAGREB OPEN 2023

MANJI JE PONEKAD (NAJ)VEĆI

Po peti put smo ugostili ponajbolje igrače iz regije. Domaći igrači su očekivano bili najbrojniji, no, kvalitativna premoć uvijek rado viđenih gostiju iz susjedne Bosne i Hercegovine te Srbije je na kraju presudila u odlučujućim mečevima.

U mečevima koji su ih vodili ka nedjeljnom četvrtfinalu, prošlogodišnji pobjednik Nedim Ramić (BiH), Tadija Matijašević (Srb) i Tin Venos su bez problema osvajali frameove, dok je najbolji bosanskohercegovački igrač, Eldar Karamehmedović u početku lovio zalet, da bi potom i on uhvatio pravi ritam i priključio se svojim najvećim konkurentima u pobjedničkoj rubrici.

Naši Nuggetovci su pružili igru u skladu sa svojim trenutnim mogućnostima i, što je najvažnije, nitko nije podbacio. Tako je npr. Ivan Švehla u iznimno jakoj grupi pružio vrlo dobar otpor objektivno kvalitetnijim protivnicima Karamehmedoviću i Čehajiću (oba BiH) i svakom otkinuo po frame. Saša Šturbek je u prva dva framea bio blizu protiv Matijaševića, no nije uspio izbjeći maksimalan poraz. Najneizvjesniji meč osmine finala odigrali su Filip Blažičko i Aleksandar Vučetić i tek je decider na bojama odlučio o pobjedniku, a u njemu je Filip pokazao veću smirenost i preciznost.

Uz Blažička je do četvrtfinala stigao i Alex Sabljak, no više od izjednačenog drugog framea protiv Karamehmedovića nije uspio ostvariti. Za razliku od Alexa, Blažičko je protiv trinaestogodišnjeg Tadije stigao do framea, ali na tome je i ostao te je mladi beogradski igrač čekirao sudjelovanje u polufinalu.

Polufinala su ponudila dvoboje koji su mogli zadovoljiti sve prisutne. Dvojica mladića, Nedim i Tadija često su svojim kvalitetnim potezima oduševljavali prisutne, a meč je odlučen potkraj četvrtog framea, kad je beogradski igrač pokazao iznimnu preciznost u trenucima kad je izgledalo da će odluka o pobjedniku pasti u decideru. Pobjedom je osigurao nastup u finalu te ujedno Nedimu onemogućio pokušaj obrane prošlogodišnje titule.

Drugo polufinale je ponudilo nekoliko lijepih breakova, a Eldarov 70+ break je svakako jedan od vrhunaca turnira. Na kraju je Venos ostao bez pravog odgovora na protivnikova rješenja te porazom 3:1 zaključio svoj nastup.

Time su se u finalu našla dvojica igrača koji su objektivno tijekom cijelog turnira pokazala najviše. A, finalni meč su odmah otvorili na impresivan način, Tadija breakom 60, a Eldar breakom 53 jedan za drugim! Na kraju ga je dosta spretno na crnu dobio mlađi igrač i to je u dobroj mjeri usmjerilo tijek meča. Iako u nastavku više nije bilo ovako visokih breakova, već je prednjačilo taktičko nadmudrivanje, dvoboj je i dalje bio kvalitetan i zanimljiv.

Posebno je interesantan postao kada je Karamehmedović zaostatak od 0:3 reducirao na 2:3 i došao u izglednu priliku da sve odvede u odlučujući frame. No, u samoj završnici šestog framea, napravio je nekoliko grešaka, a presudnom će se pokazati promašena smeđa kugla, nakon čega je Tadija iznimno smireno i u maniri iskusnog igrača stigao do velike pobjede.

Na prigodnoj završnoj svečanosti, trofeje i novčane nagrade najboljima zajedno su uručili Marijana Novak iz Goinfa i Alex Sabljak te je time još jedno izdanje ovog turnira privedeno kraju.

Za kraj spomenimo i vrlo dobrog i marljivog suca Adina Bevrnju (BiH) koji je odsudio brojne mečeve tijekom cijelog turnira, kao i finalni te je za svoj angažman također nagrađen prigodnim poklonom.

Još jednom se zahvaljujemo svim sudionicima turnira i onima koji su na bilo koji način pomogli u njegovom održavanju te s veseljem očekujemo novo izdanje!